Metod

På Instore Agency arbetar vi efter två olika förutsättningar. Antingen vet du exakt vad du vill ha. Eller så vet du det inte. Därför har vi valt att dela upp vårt erbjudande i två olika delar.

PRODUCT SELECTION

Ok, du vet alltså vad du är ute efter. Perfekt. Då har du kommit rätt. Hos oss hittar du ett marknadsledande sortiment av galgar, påsar, presentförpackningar, skyltdockor och mycket mer. Och alla våra produkter håller hög kvalitet till konkurrenskraftiga priser.

”Vi har erfarenheten, kontakterna och innovationskraften att göra sånt som ingen annan i branschen kan.”

CREATIVE SECTION

Vill du ha något annorlunda, något som inte har gjorts förut, eller är du osäker på vad som fungerar bäst för ditt varumärke? Då har du kommit rätt. Att ta fram skräddarsydda lösningar är vår verkliga styrka.

Vi går in i ett kreativt partnerskap med dig och genom samtal eller workshops och besök i butiker eller på marknadsavdelning tar vi tillsammans fram exakt det du är ute efter, oavsett om det handlar om en galge, påse eller ett helt koncept. Vi har erfarenheten, kontakterna och innovationskraften att göra sånt som ingen annan i branschen kan.

”Tack vare våra samarbeten kan vi tillverka och lagerhålla våra produkter där du tillverkar och säljer dina. Även det här tjänar både du och miljön på.”

SERVICES

Vid sidan av vårt breda sortiment och ett kreativt partnerskap erbjuder vi andra viktiga fördelar.

Effektiva logistiklösningar är en viktig del av vårt erbjudande. Tack vare vårt breda sortiment och våra globala samarbeten kan vi tillverka och lagerhålla våra produkter där du tillverkar och säljer dina. Du kan få anpassad lagerhållning och transporterlösningar som möter dina specifika behov och som säkerställer snabba leveranser och effektiv service. På så sätt minimerar du risken för lagerbrist och överlager.

När du beställer galgar av oss får du även tillgång till våra globala återvinningslösningar. Tillsammans bygger vi upp lättarbetade system där vi återanvänder och återcirkulerar galgar, något både din affär och miljön vinner på.

Allt detta innebär att du och dina medarbetare kan lägga fokus på er kärnverksamhet och butikspersonalen kan lägga mer av sin tid och energi på era kunder.