Odd Molly är ett företag med en tydlig och personlig stil, de bryter mot konventioner och de sticker ut i sin design, attityd och varumärkesupplevelse. De är också noga med att deras stil, själ och grundvärderingar syns och känns i allt de gör, framför allt i deras butiker.
Vårt samarbete började med att Odd Molly ville ha en galge som speglade deras lekfulla och okonventionella estetik och som följde deras unika butikskoncept. De kom till oss med egna inspirerande idéer om utseende och material, men visste inte hur de skulle förverkligas. Vi arbetade i ett kreativt partnerskap och tillsammans tog vi fram en galge i ask med en kopparfärgad krok med en rosett. De ville även använda sitt Odd Molly-mynt för att stärka kopplingen till sitt varumärke, så vi tog fram en lösning där myntet frästes in i halsen på galgen.
Galgen har blivit så populär bland kunderna att den i sig genererar köp och stärker varumärket. Om du också har idéer som du vill förverkliga eller behöver kreativ hjälp ska du höra av dig till oss så berättar vi mer.
”Galgen har blivit så populär bland kunderna att den i sig genererar köp och stärker varumärket.”