Det digitala modehuset Ivyrevel har öppnat sin första fysiska pop-up butik i Mall of Scandinavia. Inför den efterlängtade öppningen tog de kontakt med Instore Agency för att hitta en leverantör till de glammiga byxgalgarna.
Det digitala modehuset Ivyrevel har öppnat sin första fysiska pop-up butik i Mall of Scandinavia. Inför den efterlängtade öppningen tog de kontakt med Instore Agency för att hitta en leverantör till de glammiga byxgalgarna.
Ivyrevel ägs bland annat av Kenza Zouiten, H&M och Zalando. Från att endast varit ett digitalt företag valde man att på Black Friday inviga en pop-up butik i Mall of Scandinavia. Den kommer finnas på plats genom julhandeln fram till 7:e januari.
Samarbete mellan Ivyrevel och Instore Agency har varit mycket givande och roligt. De hade ett klart och tydligt koncept kring inredning och uttryck vilket underlättade för oss att ta fram en idealisk lösning. Bland annat skriver Ivyrevels Creative Brand Director Sebastian Hammarberg så här om oss:
“Instore Agency har försett oss med perfekta byxgalgar inför öppningen av vår första pop-up butik. De passade utmärkt in i vår inredningsprofil och vi är supernöjda med samarbetet!”
Vi önskar Ivyrevel stort lycka till med butiksatsningen och hoppas på fler framtida samarbeten.